Αρμοδιότητες
- Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών;
- Διαχείριση και επίλυση προβλήματων πελατών;
- Καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
- Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης των αιτημάτων των πελατών
- Επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες για τη διεκπεραίωση διαδικασιών
Απαραίτητα προσόντα
- Απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ;
- Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών ή ταμείου;
- Γνώση βασικών εννοιών έκδοσης παραστατικών;
- Πολύ καλή γνώση MS Office;
- Ευχέρεια στη τηλεφωνική επικοινωνία;
- Πνεύμα εξυπηρέτησης και ομαδικότητας;
- Οργανωτικές ικανότητες, μεθοδικότητα και αξιοπιστία;